torsdag 29 november 2012

Populära Mysdressar - Köpguide - Köp inte den här typen av jumpsuit!

Det finns en uppsjö av olika tillverkare och tryck när det gäller mysdress sk jumpsuits. Jag börjar med dom jag tycker mest och längre ner de jumpsuits du ska akta dig för.

En given favorit är sverige trycket , som ser ut som en svensk flagga på mysdressen. Denna tycker jag funkar alltid bra och så visar man att man tycker om sverige!

En annan väldigt populär är USA mysdressen, denna är verkligen snygg och populär med snygga färger och USA stjärnorna längs dressen tycker jag ser väldigt bra ut.

De onepiece som jag inte rekommenderar är de med års tryck, tex 2012. I alla fall inte att skaffa dessa i december då är ju mysdressen aktuell i en månad och sedan passé. Lagom roligt.

Jag tycker även mindre om de jumpsuits som är enfärgade. Om man verkligen ska köpa en jumpsuite i en färg så måste den verkligen vara din favoritfärg all time! Annars är det väldigt tråkigt om man tröttnar på färgen, isåfall är det bättre med ett snyggt tryck eller ränder då ser mysdressen lite mer intressant ut.

Ett tips om du ska köpa onepiece i enkelfärg så se till att köpa den som passar din säsongsfärg. Köp samma som din ögonfärg, om du inte vill vara lite rebellisk och ta någon stark färg som tex röd ;)

Ha det gott i mysvädret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar